Zamówienia powyżej 30 tysięcy € - rok 2018
RGI.271.25.2018: Roboty budowlane - Zmiana sposób użytkowania części pomieszczeń istniejącej szkoły podstawowej w Rudnej Wielkiej na potrzeby przedszkola realizowana w ramach projektu „Utworzenie i funkcjonowanie miejsc przedszkolnych w miejscowości Ru
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- pozwolenie na zmianę sposób użytkowania części pomieszczeń istniejącej szkoły podstawowej w Rudnej Wielkiej na potrzeby przedszkola (dz. nr ewid. 783) – decyzja Starosty Rzeszowskiego nr 195/4.258.2018 z dnia 12.02.2018 r., znak AB.6740.4.258.2017,
- projekt budowlany pn.: Zmiana sposób użytkowania części pomieszczeń istniejącej szkoły podstawowej w Rudnej Wielkiej na potrzeby przedszkola, dz. nr ewid. 783)”,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych na zadnie pn.: „Zmiana sposób użytkowania części pomieszczeń istniejącej szkoły podstawowej w Rudnej Wielkiej na potrzeby przedszkola” – branża budowlano-konstrukcyjna,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn.: Zmiana sposób użytkowania części pomieszczeń istniejącej szkoły podstawowej w Rudnej Wielkiej na potrzeby przedszkola - instalacje elektryczne,
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych pn.: Rozbudowa instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz zabezpieczenie istniejących instalacji w zakresie p.poż. w ramach projektu pn.: Zmiana sposób użytkowania części pomieszczeń istniejącej szkoły podstawowej w Rudnej Wielkiej na potrzeby przedszkola,
- przedmiar robót pn.: Zmiana sposób użytkowania części pomieszczeń istniejącej szkoły podstawowej w Rudnej Wielkiej na potrzeby przedszkola – roboty budowlane,
- przedmiar robót pn.: Adaptacja części pomieszczeń szkoły na potrzeby przedszkola - instalacja oświetlenia awaryjnego oraz oddymiana,
- przedmiar robót pn.: Zmiana sposób użytkowania części pomieszczeń istniejącej szkoły podstawowej w Rudnej Wielkiej na potrzeby przedszkola – instalacja hydrantowa, wod.-kan,
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.