RGP.6721.3.2017: Sporządzanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Świlcza oraz sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Świlcza

 

W ramach sporządzenia planu:

  • opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko oraz wszelkich pozostałych opracowań i dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami (w formie papierowej i elektronicznej),
  • opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu,
  • prace planistyczne obejmujące w tym: prace o charakterze proceduralnym: redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, pism, wniosków, zawiadomień (wraz z rozdzielnikiem), opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach oraz w wyniku uwagi i wniosków wniesionych w związku z wyłożeniem projektu i prognozy do publicznego wglądu,
  • udział w prezentacjach i przygotowanie prezentacji projektu oraz prognozy oddziaływania na środowisko na posiedzenia Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, Komisji Rady Gminy i Sesji Rady Gminy oraz dla potrzeb dyskusji publicznej nad wyłożonymi do wglądu projektami,
  • przygotowanie dokumentacji formalno – prawnej w celu przedłożenia Wojewodzie do sprawdzenia zgodności z przepisami,
  • opracowanie projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie wymienionym w umowie (w wersji papierowej i elektronicznej),
  • w razie konieczności dokonanie korekt w projekcie, prognozie oddziaływania na środowisko oraz pozostałych dokumentach na każdym etapie sporządzania, wynikających z opinii, uzgodnień i uwag oraz powtórzenie czynności związanych z ewentualnym uwzględnieniem uwag,
  • dokonanie podsumowania na podstawie art. 55 ust. 3 ustawy z dnia ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 ze zm.).

W ramach sporządzenia studium:

  • opracowanie wszelkich opracowań i dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami (w formie papierowej i elektronicznej),
  • prace planistyczne obejmujące w tym: prace o charakterze proceduralnym: redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, pism, wniosków, zawiadomień (wraz z rozdzielnikiem), opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach oraz w wyniku uwagi i wniosków wniesionych w związku z wyłożeniem projektu do publicznego wglądu,
  • udział w prezentacjach i przygotowanie prezentacji projektu na posiedzenia Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, Komisji Rady Gminy i Sesji Rady Gminy oraz dla potrzeb dyskusji publicznej nad wyłożonymi do wglądu projektami,
  • przygotowanie dokumentacji formalno – prawnej w celu przedłożenia Wojewodzie do sprawdzenia zgodności z przepisami,
  • opracowanie projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie wymienionym w umowie (w wersji papierowej i elektronicznej),
  • w razie konieczności dokonanie korekt w projekcie, prognozie oddziaływania na środowisko oraz pozostałych dokumentach na każdym etapie sporządzania, wynikających z opinii, uzgodnień i uwag oraz powtórzenie czynności związanych z ewentualnym uwzględnieniem uwag.