Godziny pracy:
- poniedziałek 7.30-17.30,
- wtorek-piątek 7.30 - 15.00
Obsługa:
Pokój nr 1 (tel. 17 86 70 125)
mgr inż. Anna Jarząb, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wymagane dokumenty
- Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości.
- Jeżeli wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi ma zostać ustalony numer porządkowy – do wniosku należy dołączyć mapę lub szkic z ich lokalizacją i oznaczeniem.
Sposób i termin załatwienia sprawy
- Wydanie stosownego zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku następuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku wraz z kompletem wymaganych dokumentów.
Opłaty
Zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości jest wolne od opłaty skarbowej.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2021r., poz. 1990 ze zm.)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2021r., poz. 1368).
Uwaga: Dokument do pobrania w zakładce ZAŁĄCZNIKI |
---|