Godziny pracy:
poniedziałek 7.30-17.30, wtorek-piątek 7.30 - 15.00
Obsługa:
Pokój nr 1 (tel. 17 86 70 125)
mgr inż. Anna Jarząb, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wymagane dokumenty
- Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości.
- Załącznik graficzny, którym może być kopia mapy : zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu z zaznaczonym budynkiem. W przypadku budynku prognozowanego – kopia decyzji o warunkach zabudowy bądź odpis z Miejscowego Plany Zagospodarowania Przestrzennego.
Sposób i termin załatwienia sprawy
- Wydanie stosownego zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku następuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku wraz z kompletem wymaganych dokumentów.
Opłaty
Zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości jest wolne od opłaty skarbowej.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r. nr 193, poz. 1287 ze zm.).
- Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2012 r. poz. 125).
Pliki do pobrania:
Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości - pobierz