Godziny pracy:

    poniedziałek 7.30-17.30, wtorek-piątek 7.30 - 15.00

Obsługa:

    Pokój nr 1 (tel. 17 86 70 125)
    mgr inż. Anna Jarząb, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości.
  • Załącznik graficzny, którym może być kopia mapy : zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu z zaznaczonym budynkiem. W przypadku budynku prognozowanego – kopia decyzji o warunkach zabudowy bądź odpis z Miejscowego Plany Zagospodarowania Przestrzennego.

Sposób i termin załatwienia sprawy

  • Wydanie stosownego zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku następuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku wraz z kompletem wymaganych dokumentów.

Opłaty

    Zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości jest wolne od opłaty skarbowej.

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r. nr 193, poz. 1287 ze zm.).
  • Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2012 r. poz. 125).

Pliki do pobrania:

    Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości - pobierz

 
 

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 08 styczeń 2018 16:12 Bogdan Dworak
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 08 styczeń 2018 16:12 Bogdan Dworak
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 08 styczeń 2018 17:20 Bogdan Dworak
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 08 styczeń 2018 17:36 Bogdan Dworak
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 08 styczeń 2018 17:36 Bogdan Dworak
Artykuł został zmieniony. czwartek, 18 lipiec 2019 11:48 Bogdan Dworak
Artykuł został zmieniony. piątek, 11 sierpień 2023 10:02 Bogdan Dworak
Artykuł został zmieniony. piątek, 11 sierpień 2023 10:03 Bogdan Dworak