Platforma Zakupowa

Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wymuszają od 18.10.2018 r. elektronizację zamówień publicznych, uruchamiamy w zakresie zakupów poniżej  (postępowania regulaminowe) oraz powyżej progu (zgodnie z Prawem zamówień publicznych).

Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Zamawiający odpowiedzialni za prowadzenie postępowań w zakresie dostaw, usług oraz robót budowlanych będą wysyłać do Państwa, poprzez https://platformazakupowa.pl/, zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej.

Więcej informacji ...


Uwaga!!! Zamówienia publiczne Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy są zamieszczane na stronie ośrodka:
www.bip-gops.swilcza.com.pl


Uwaga: Pliki w formacie "zip" lub "7z" należy zapisać na dysku i rozpakować darmowym programem dekompresującym - 7zip

  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych do Urzędu Gminy Świlcza w 2021 r.

Szczegółowy  opis i zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

COM_CONTENT_READ_MOREORP.271.12.2020: Dostawa: Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych do Urzędu Gminy Świlcza w 2021 r.

  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dwusemestralnych studiów podyplomowych na kierunku planowanie i gospodarka przestrzenna dla Uczestników projektu pn. Zintegrowany i uspołeczniony model planowania przestrzennego poprzez opracowanie Strategii Przestrzennej Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego w ramach Osi priorytetowej IV Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, działania 4.1 Innowacje społeczne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

COM_CONTENT_READ_MORE614156-N-2020: Usługi - Zorganizowanie i przeprowadzenie studiów podyplomowych

  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2021 r.

1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2021 r.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
1) Transport tj. przywiezienie i odwiezienie z terenu Gminy Świlcza oraz przyległych miejscowości uczestników do ŚDS w Woliczce. Na jednej trasie będzie przewożone około 18 uczestników. Przystanek dla wsiadających i wysiadających będzie wskazywał jadący opiekun. Środowiskowy Dom Samopomocy w Woliczce zapewnia w trakcie transportu opiekuna dla dowożonych osób.
2) Uczestnicy ŚDS w Woliczce mieszkają w miejscowościach: Trzciana, Dąbrowa, Błędowa Zgłobieńska, Nosówka, Rzeszów, Bratkowice, Rudna Wielka, Mrowla, Świlcza.
3) Transport uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy odbywał się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku. W soboty, niedziele, święta oraz w dni wolne od pracy uczestnicy Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce nie będą dowożeni.
4) W czasie wakacji przewiduje się przerwę wakacyjną trwającą 12 kolejnych dni roboczych, o terminie której wykonawca zostanie wcześniej poinformowany. W czasie tej przerwy uczestnicy nie będą dowożeni.
5) Za święta wypadające w sobotę będą wyznaczone dni wolne, w których uczestnicy nie będą dowożeni. O terminach tych dodatkowych dni wolnych wykonawca zostanie poinformowany z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.
6) Szacunkowa liczba dni dowozu około 240 dni roboczych. W Wielki Piątek i w Wigilię dowozu nie będzie.
7) Szacunkowa dzienna liczba kilometrów powinna mieścić się w przedziale około
140 - 198 km. W szczególnych przypadkach np. masowych zachorowań lub konieczności zmiany trasy spowodowanej objazdem, dzienna ilość kilometrów może ulec zmianie.
8) Dowożenie odbywać się będzie w godzinach 730 – 1000, odwożenie w godz. 1315-1530.
9) Godziny dowożenia oraz odwożenia określone w pkt. 8 mogą niekiedy ulec niewielkiej zmianie z uwagi na nieprzewidziane okoliczności.
10) Dla realizacji wyjazdów zbiorowych, np. na wycieczki, spartakiady i inne imprezy, wykonawca zapewni dowóz uczestników w godzinach innych, niż w pozostałe dni. Zamawiający uzgodni harmonogram takich przejazdów z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.
11) Uczestnikami ŚDS Woliczka są osoby niepełnosprawne, w tym również na wózkach inwalidzkich.
12) Przewóz osób musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo, spełniającym wymogi w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie i możliwość poruszania się i zawracania po wąskich drogach lokalnych.
13) W czasie świadczenia usługi może zaistnieć konieczność zamontowania dodatkowego wyposażenia w postaci poręczy, uchwytów itp. umożliwiających bezpieczne wsiadanie, wysiadanie i przewożenie uczestników.
14) Środek transportu powinien być wyposażony w klimatyzację samochodową.
15) Przewóz osób do ŚDS w Woliczce winien odbywać się wg programu:
A. Dowożenie
I kurs
Wyjazd z ŚDS w Woliczce godz. 730: Trzciana, Bratkowice, Mrowla, Rudna Wielka powrót do ŚDS w Woliczce około godz. około 835
II kurs
Wyjazd z ŚDS w Woliczce godz.840 Trzciana, Dąbrowa, Błędowa Zgł., Nosówka, Rzeszów, powrót do ŚDS w Woliczce około godz. 940
III kurs (jeżeli zajdzie taka potrzeba)
B. Odwożenie
I kurs
Wyjazd z ŚDS w Woliczce godz. 1315 Trzciana Bratkowice, Mrowla, Rudna Wielka powrót do ŚDS w Woliczce około godz. 1410
II kurs
Wyjazd z ŚDS w Woliczce 1415 Trzciana, Dąbrowa, Błędowa Zgłobieńska, Rzeszów, powrót do ŚDS w Woliczce około godz. 1515
III kurs (w zależności od potrzeby zamawiającego).
W zależności od ilości kursów w danym dniu (2 lub 3) godzina wyjazdu pierwszego kursu może ulec zmianie o ok. 15 minut.
16) Program określony w pkt. 15 może ulec niewielkim zmianom w celu optymalizacji świadczonych usług.
17) Zapewnienie samochodu, ubezpieczenia samochodu, kierowcy i osób przewożonych tym samochodem na czas transportu należy do obowiązków wykonawcy usług.
18) W przypadku nie wykonania usługi przez wykonawcę w uzgodnionym terminie wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody powstałej skutkiem braku wykonania usługi. W takim wypadku wykonawcy zostanie potrącona równowartość wyrządzonej szkody z wynagrodzenia za wykonanie usługi.
19) W przypadku awarii środka transportu, wykonawca zobowiązuje się do podstawienia innego środka transportu przystosowanego do wykonania przedmiotu umowy.
20) Wykonawca musi mieć do dyspozycji samochód (samochody) do przewożenia osób w zakresie określonym w pkt. 1, 11 i 14 niniejszej specyfikacji.
21) Dodatkowe informacje dla wykonawcy
a) w samochodzie musi być miejsce dla opiekuna ,
b) cena musi pokryć koszty dojazdu do Środowiskowego Domu Samopomocy
w Woliczce.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Ogłoszenie o zamówieniu.

COM_CONTENT_READ_MOREŚDS.261.1.2020: Usługi: Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2021 r.

  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Trzciana na dz. nr ewid. 667.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

COM_CONTENT_READ_MORERGI.7013.13.2020: Roboty budowlane: Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Trzciana na dz. nr ewid. 667

  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  • zgłoszenie o przystąpieniu do wykonywania robót budowlanych budowy elementów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Błędowa Zgłobieńska dz. nr ewid. 736/1, 727/2 z dnia 03.09.2019 r.,
  • projekt budowlany budowy elementów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Błędowa Zgłobieńska dz. nr ewid. 736/1, 727/2,
  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych pn.: Budowa obiektów małej architektury w Błędowej Zgłobieńskiej,
  • przedmiar robót pn.: Budowa obiektów małej architektury w Błędowej Zgłobieńskiej – Etap II.

COM_CONTENT_READ_MORERGI.7021.14/2.2020: „Budowa obiektów małej architektury w Błędowej Zgłobieńskiej – Etap II" realizowanego w ramach projektu pn.: "Uczymy się i bawimy aktywnie spędzając czas – doposażenie placu zabaw w Błędowej Zgłobieńskiej - II etap” współfinansowanego

  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1. Opis przedmiotu zamówienia.
1.1. Przegląd roczny elementów budynków, budowli i instalacji (zgodnie z art. 62ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane z dn. 07.07.1994r (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186) narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu powinien obejmować stan techniczny:
a. zewnętrznych warstw przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), elementów ścian zewnętrznych (attyki, filary, gzymsy), balustrad, loggi i balkonów
b. urządzeń zamocowanych do ścian i dachu budynku
c. elementów odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich
d. pokryć dachowych
e. instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej
f. urządzeń stanowiących zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku
g. elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki
z budynku
h. przejść przyłączy instalacyjnych przez ściany budynku
i. sporządzenie odpowiednich protokołów

1.2. Przegląd instalacji gazowej (zgodnie z PN-M-34507:2002) powinien obejmować:
a. przegląd, doszczelnienie oraz próbę szczelności instalacji gazowej w budynkach z gazem przewodowym
b. sporządzenie odpowiednich protokołów

1.3. Przegląd przewodów kominowych (zgodnie z PN-89/B-10425[9]) – dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (obowiązkowy) powinien obejmować :
a. badanie drożności kanałów kominowych
b. ustalenie prawidłowości podłączeń kominowych
c. pomiar ciągu kominowego
d. sporządzenie odpowiednich protokołów
e. czyszczenie kanałów kominowych dymowych z wybraniem i wyniesieniem nieczystości
f. czyszczenie kanałów spalinowych z wybraniem i wyniesieniem nieczystości
g. czyszczenie kanałów wentylacyjnych
Roboty dodatkowe :
a. sporządzenie szkicu inwentaryzacyjnego kontrolowanych przewodów
1.4. Przegląd instalacji elektrycznej i pionurochronnej (zgodnie z art. 62ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane z dn. 07.07.1994r (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186) w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów.

1.5. Podział na części
Przedmiot zamówienia został podzielony na części opisane
w punktach 1.1, 1.2, 1.3 i 1.4. Szczegółowy zakres obiektów, które podlegają przeglądowi w zakresie poszczególnych części określa tabela nr 1. Ofertę, wg. wzoru załączonego z tabelą stanowiącą załącznik, na każdą część należy składać w oddzielnej kopercie z opisem, której części dotyczy.

COM_CONTENT_READ_MORERGP.7021.45.2020: Usługi: Wykonanie przeglądów rocznych budynków (administrowanych przez Gminę Świlcza i jej jednostki organizacyjne) – zgodnie z art. 62ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane z dn. 07.07.1994 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186)

  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Świlcza do Zespołu Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie przy ul. Ofiar Katynia 1, Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Rzeszowie przy ul. Staszica 10 B, oraz Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie Dzienny Oddział Rehabilitacji Psychiatrycznej Dzieci i Młodzieży wraz z zapewnieniem przewożonym uczniom opieki w roku szkolnym 2020/2021.
Pod pojęciem dowóz należy rozumieć przewóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i placówki i z powrotem do miejsca zamieszkania.
W czasie codziennego transportu dzieci Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić stałą opiekę nad dziećmi z uwzględnieniem ich potrzeb związanych z niepełnosprawnością.
Zamówienie obejmuje dowóz 9 uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Świlcza przez okres zaplanowanych 200 dni nauki szkolnej, w tym obejmuje:
- dowóz 1 dziecka niepełnosprawnego z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim. Dziecko dowożone będzie do Ośrodka w Rzeszowie przy ul. Staszica 10 B w wózku inwalidzkim, od poniedziałku do piątku oraz w czasie ferii zimowych i przerwy wiosennej,
- dowóz 7 dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie ul. Ofiar Katynia 1,
- dowóz 1 dziecka do Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 im.
św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie Dzienny Oddział Rehabilitacji Psychiatrycznej Dzieci i Młodzieży.
Dowóz będzie odbywał się w dni nauki szkolnej.
Dowóz odbywał się będzie jednym kursem.
W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci w tym dniu.
Trasa: Łączna długość dziennej trasy wynosi 104 km w obie strony. Przebieg trasy: Bratkowice: 5 dzieci w tym 1 dziecko w wózku inwalidzkim; Trzciana: 2 dzieci; Świlcza: 1 dziecko; Mrowla – 1 dziecko; - Rzeszów do w/w placówek i z powrotem.
Kilometry liczone są od momentu zabrania pierwszego ucznia do momentu wysadzenia ostatniego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci w trakcie roku szkolnego. Zmiany mogą dotyczyć zmniejszenia liczby dowożonych osób spowodowanych np. chorobą lub zwiększenia liczby dowożonych dzieci np. w przypadku dołączenia innych dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy do placówek oraz czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych. Po każdej zmianie Zamawiający w terminie 24 godzin od wprowadzenia zmiany, przedłoży Wykonawcy na piśmie aktualny wykaz uczniów.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana otrzyma adresy i imienny wykaz uczniów niepełnosprawnych objętych dowozem do Zespołu Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie ul. Ofiar Katynia 1 i do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Rzeszowie przy ul. Staszica 10 B oraz Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie Dzienny Oddział Rehabilitacji Psychiatrycznej Dzieci i Młodzieży.

COM_CONTENT_READ_MORESO.4464.1.2020: Usługi - Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Świlcza do Zespołu Szkół Specjalnych „UNICEF” w Rzeszowie, Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie Dzienny Oddział Rehabilitacji Psychiatrycznej Dz

  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Świlcza: demontaż pokryć dachowych zawierających azbest, transport zdemontowanych pokryć dachowych, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów.
Zadanie obejmuje składowanie wstępne odpadu na posesji właściciela, na paletach, zabezpieczenie odpadu poprzez ofoliowanie całej palety uniemożliwiające przemieszczenie się odpadu, wywóz odpadu własnym transportem na składowisko odpadów niebezpiecznych oraz usuwanie odpadów zawierających azbest składowanych na posesjach, transport, deponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów. Odpady (płyty eternitowe) należy złożyć na paletach oraz je ofoliować.
W przypadku, gdy odpady składowane przez właścicieli posesji są w miejscach trudnodostępnych, należy użyć własnego sprzętu i środków umożliwiających odbiór odpadu z posesji.

COM_CONTENT_READ_MORERGP.602.2.2020: Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.: "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Świlcza."

  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Trzciana na dz. nr ewid. 349/3.

        Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

COM_CONTENT_READ_MORERGI.7013.9.2020: Roboty budowlane: Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Trzciana na dz. nr ewid. 349/3

  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi okazjonalnych przewozów w 2020 r. (dzieci i dorośli) w zakresie:
1) liczba przewożonych osób - od 10 do 56,
2) zgłoszenie wyjazdu - minimum 3 dni przed planowanym terminem (przy zgłoszeniu Zamawiający poda ilość osób do przewiezienia aby Wykonawca mógł dobrać odpowiedni środek transportu);
3) za czas oczekiwania na wyjazdach nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie;
4) rozliczenie za każdy wyjazd będzie następować na podstawie faktycznie przejechanych kilometrów potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego;
5) środek transportu powinien być wyposażony w klimatyzację samochodową;
6) Wykonawca ubezpiecza pojazd i przewożone osoby od wszelkich szkód, które mogą powstać podczas przewozu i pozostają w związku z wykonywanym przewozem (OC i NNW);
7) wymagania techniczne - przewozy muszą być wykonywane wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w obowiązujących przepisach prawnych dotyczących przewozu osób;
8) w przypadku awarii pojazdu lub innych wypadków losowych uniemożliwiających wykonanie przewozu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy na swój koszt;
9) zapewnienia dwóch kierowców, jeżeli wyjazd będzie tego wymagał;
10) Wykonawcy nie przysługuje zwrot kosztów za dojazd oraz powrót środka transportu ze wskazanych miejsc przez Zamawiającego;
11) środek transportu przewożący zorganizowaną grupę dzieci lub młodzieży w wieku do 18 lat należy oznaczyć z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej;
12) w przypadku spadku temperatury na zewnątrz poniżej 5°C Wykonawca zobowiązany jest ogrzewać pojazd w trakcie realizacji przewozu;
13) odległości przewozu liczy się od miejsca wyjazdu wskazanego przez Zamawiającego do miejsca powrotu wskazanego przez niego - możliwie najkrótszą trasą;
14) koszty parkingów pokrywa organizator wyjazdu;
15) łączna kwota środków przeznaczona na realizację przedmiotu zamówienia wynosi 50 000,00 zł brutto.

COM_CONTENT_READ_MOREORP.271.4.2020: Usługi - Świadczenie usługi okazjonalnych przewozów

  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Dowożenie termosów z żywnością do:

1) Szkoły Podstmvowej w Rudnej Wielkiej,
2) Szkoły Podstawowej Nr 1 w Mrowli,
3) Szkoly Podstawowej Nr 2 w Bratkowicach,

i odwożeniu pustych termosów z w/w placówek do Przedszkola w Bratkowicach na rok 2020

COM_CONTENT_READ_MORESP-204-1/2020: Oferta cenowa na zadanie: Dowóz posiłków do SP w Rudnej Wielkiej, SP Nr l w Mrowli i SP Nr 2 w Bratkowicach

  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Transport materiałów drogowych w 2020 r.

Przedmiot zamówienia został podzielony na  2 części.
Oferty można składać na dowolną ilość części.
Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza.

Część nr 1
Usługi transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności 18t:

    1. wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,
    2. wynajem samochodu do transportu mas ziemnych przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu.

Zakres:
Transport materiałów sypkich samochodem samowyładowczym o ładowności 18 t. (dopuszczalna odchyłka ładowności ±10%).
Transport, rozładunek we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza. Rozładunek jednego samochodu może odbywać się w kilku miejscach.
Drogi, na których będą wykonywane usługi są o szerokości min. 3,00 m.
W ofercie należy podać ładowność samochodu oraz cenę za:

    • 1 tonokilometr, przy rozliczania części 1a,
    • 1 godzinę wynajmu samochodu, przy rozliczania części 1b;

Część nr 2
Transport samochodem samowyładowczym o ładowności 10t. z urządzeniem do załadunku HDS:

    1. wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności 10t z urządzeniem do załadunku HDS,
    2. wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,
    3. wynajem samochodu do transportu mas ziemnych przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu.

Zakres:
Transport materiałów samochodem o ładowności 10t. (dopuszczalna odchyłka ładowności ±20%) z urządzeniem do załadunku HDS o udźwigu 1.50t. Transport, rozładunek we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza.
Rozładunek jednego samochodu może odbywać się w kilku miejscach.
Drogi, na których będą wykonywane usługi są o szerokości min. 3,00 m.
W ofercie należy podać cenę za:

    • 1 m-g wynajmu samochodu wraz z pracą HDS i operatorem, przy rozliczaniu części 2a
    • 1 tonokilometr, przy rozliczania części 2b,
    • 1 godzinę wynajmu samochodu, przy rozliczania części 2c;

Obowiązkiem wykonawcy jest posiadanie zezwolenia do wykonywania usług zgodnych z przedmiotem zamówienia.

COM_CONTENT_READ_MORERGI.7013.1.2020: Usługi - Transport materiałów drogowych w 2020 r.

  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej związanej z wyjazdami uczniów w okresie ferii zimowych.

Szczegółowy plan wyjazdów określa harmonogram zajęć podczas ferii zimowych w okresie od 13.01.2020 r. do 17.01.2020 r. stanowiący załącznik do niniejszego Rozeznania cenowego.

W ramach przedmiotu zamówienia zaplanowane są w dniach 13-17 stycznia 2020 r. (przez 5 dni), wyjazdy ze szkół około 150 osób (w tym opiekunów);

Wykonawca ma zapewnić  3 autobusy – na każdy dzień (5 dni).

Dzieci będą podzielone:

-  Szkoła Podstawowa nr 1 w Bratkowicach, Szkoła Podstawowa nr 2 w Bratkowicach   (razem),
- Szkoła Podstawowa w Rudnej Wielkiej i Szkoła Podstawowa w Mrowli (razem),
- Szkoła Podstawowa w Świlczy, Zespół Szkół w Dąbrowie, Szkoła Podstawowa w Trzcianie (razem);

  Autobusy każdego dnia muszą być do dyspozycji ok. 7 godzin w godz. 8.30-16.00 (dowiezienie i odwiezienie).

COM_CONTENT_READ_MOREORP.271.2.2020: Świadczenie usługi transportowej związanej z wyjazdami uczniów w okresie ferii zimowych